úterý 3. března 2015

Motivační obrázky č. 1

 

Když už nemůžeš, tak přidej ! 
„Vyber si, čím budeš trpět: bolestí, kterou způsobuje sebekázeň, nebo bolestí, kterou přináší lítost a zklamání?“ 
Bolest je slabost opouštějící tělo. 
Dnes dělám to, co ostatní dělat nebudou. Zítra dokážu to, co jiní nedokáží.
„To nejlepší, co můžete udělat pro svoje zdraví, je cvičit“ 
“Bolest, kterou cítíš dnes, bude síla, kterou pocítíš zítra…”
“Neaktivně žít, znamená pasivně umírat”
„Motivace je to, díky čemuž začnete. Zvyk je to, díky čemuž v tom budete pokračovat.“
„Když budete stále dělat, co jste vždycky dělali, dostanete pouze to, co jste vždycky dostávali.“
„Co tě nezabije, to tě posílí.“



Motivační obrázky →

Weight Loss Motivation











5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že máš radost ;) můžeš přidat :)

    OdpovědětVymazat
  2. super motivační článek :)) "Dnes dělám to, co ostatní dělat nebudou. Zítra dokážu to, co jiní nedokáží." - tento citát mě namotivoval nejvíc :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně k hubnutí pomohla tato stránka http://www.jakhubnoutsnadno.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den přeji,
    jmenuji se Danča Hájková a ráda bych s vámi spolupracovala. Jednalo by se o výměnu zpětných odkazů na webových stránkách.

    Moje návštěvnost je průměrně 16 000 lidí za jeden měsíc.
    Pokud chcete více informací o návštěvnosti, ráda je poskytnu :-).

    Můj web je: www.DancaHajkova.com
    Odkaz může být klasicky textový nebo grafický, záleží, jak se domluvíme :-).

    Budu ráda za jakoukoliv odpověď. Můj E-mail je: partner@hubnutisdancou.cz

    PS: Pokud Vás můj email obtěžuje, tak se omlouvám, nerada jsem vás zdržovala.

    Přeji krásný a pohodový den, Danča.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, krásný článek :) Ráda cvičím a přesně, co píšeš jsem si říkala i já. :) Dělám to pro sebe, ne pro někoho jinýho. Už přes 5 let se cítím fit a plná života. Když vidím svou babičku, které je 81 let a nikdy necvičila, jak ji vše bolí, problém vstát, ohnout se, ano je to už starý člověk, ale tady přesně jde vidět pokud celý život člověk nebude cvičit a nežít zdravě, tak pak ve stáří bude mít o to více zdravotních problémů. jasně je to i o věku, ale znám i starší lidi okolo 60tky, kteří celý život cvičí a jsou fit, nic je nebolí, něco na tom je.

    OdpovědětVymazat