pátek 2. ledna 2015

Seznámení.

Ahojky holky :-) Tak jsem tu taky plná tisíce myšlenek co jsem psát.. Nejdříve abych se představila jsem 21 letá studentka, miluji svého přítele který mě pořád jen cpe ale sám to vyběhá na fotbale ale já nee ja kynu a kynu. A proto jsem řekla DOST !

Snažím se zhubnout, chodím do posilovny dvakrát týdně, cvičím v posilce a poté jdu na hodinové cvičení s fitness trenérkou. Je to super vždycky odcházím plná energie a cítím se mnohem líp. :-) Jedno cvičení stojí 85 kč i s posilovnou. Je to pro mě dost peněz jelikož si vydělám tak 2500 za měsíc musím se vejít. ALE pro krásnou postavu udělám vše ! :-))

Teď jsem si objednala tyto krásné botky Nike free run 3 za krásnou cenu 1500 Kč :) Z této stránky TADY :-) Až mi příjdou povím vám jaké jsou už se strašně těším.


Na tento blog bych chtěla psát své pokroky, zážitky, jídelníčky , recepty a tak dál.. Doufám že mě v tom budete podporovat a že to s Vámi dokážu ! :-) Nejsem jedna z těch hubených holek kteří váží 60kg a pořád chtějí hubnout moje váha se pohybuje hodně vysoko a já už ze sebou musím něco dělat. Později se dozvíte kolik vážím a dozvíte se mnohem víc, už se těším až budu psát další článek :-)

Fitness

Žádné komentáře:

Okomentovat